Hogy ne legyen eccerű a nap, úgy indult, hogy nem tudtam hívást indítani. Sms-t küldeni és netezni tudtam, de hívni senkit. Marhára bepipultam, mert novemberben volt sim-kártya cserém, akkor is vmi sz*r volt a telefonomban, ami folyton kikapcsolta a telefonomat.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot hátha tudnak segíteni, mert sokszor előfordul, hogy nem kell semmit csinálnom, sehová se mennem és megoldják a problémámat távban. Tisztára, mint a magyar tévés távgyógyító Gyúrcsók. :)
Na de nem ment nekik, úgyhogy ma mehettem a Vodkafonba, ami - a rohadt komenista égbe bele - 1 órakor nyit! Hát hogy a pitába lehet már ez?!?!? Itt a nyugati jólétbe a szolgáltatók hétfőn 13:00-kor nyitnak. Pedig én marha, tudhattam volna, hiszen hányszor beleszaladtam már ebbe?!?!? De naivan aszittem, hogy a multipiacon erre nem lehet példa. Pedig de.
Viszont a problémámra nem volt még példa, a zügyfélszolgálatos srác nagyokat nézett, még nagyobbakat telefonált, hogy volt-e már ilyen tapasztalata bárkinek is. Nem tudom, hogy kiröhögték-e, mindenesetre sim-kártyát cserélt és mondta, hogy hívjak fel valakit. Anyámat hívtam, de ugyanazt írta ki, amíg korlátozás alatt állok (magyarán korlátolt vagyok) addig nem indíthatok hívást. Srác aszongya, hogy hívjak már fel egy holland számot. Ohhh p***ba, hát kit?!?! És bingóó! Enikőt hívtam, bár nem vette fel, de kicsöngött. Ügyfeles gyerek széttette a kezét, bocsi, többet nem tud értem tenni, okolta még a Samsungot, hogy tuti az ő hibájuk, várjak, próbáljam.
Tegnap amúgy a Beekse Bergenben voltunk, Nem tudtuk eldönteni, hogy kik veszekszenek nagyobb ricsajjal a majmok, vagy az én kölkeim.
Gyalogszafarira mentünk, de csak a park közepéig, ott visszafordultunk. Nem azért, mert elfáradtunk vagy valami, hanem mert még volt elég tennivaló itthon is, na meg a park feléig eljutni majdnem 2 órába tellett. :) Képek vegyesen: