A Kiri család Hollandiában

A Kiri család Hollandiában

esik az eső

2010. február 22. - Zuzimama

Esik bizony, megállíthatatlanul! Ma már +7 fok volt, de mindamellett annyi eső leesett, hogy csoda, hogy itt nincs árvíz. Mondjuk ez itt normális, ugyanannyian járnak bringával, mint máskor, esernyője sem mindenkinek van. Mondjuk magasak is a hollandok. :D

A tegnap esti fekvésről csináltam egy sorozatot, azzal kezdem a mai blogot. Vagyis folytatom. :D Szasza mostanában nem viteti magát a lépcsőn, hanem önállóan felmászik. Előtte a kezembe nyomja a babáját és utána elindul. (Én, vagy Pisti mögötte megyünk, nehogy visszaessen.)

Pipi ilyenkorra már elbújik a paplanja alá, és azt játsza, hogy elutazott Szegedre:

Szasza persze tudja, hogy hol van Pipi, és leleplezi:

Ilyenkor aztán felélénkülnek, néha alig lehet lenyomni őket, kezdődik a majomkodás és a táncika:

Nagy nehezen elcsihadnak:

Mostanában nem szoktam a full repertoárt előadni, hanem mindkét lány választhat 1-1 dalt és csak azokat énekelem el. Szaszával könnyű, ő mindoi a "huhúúsat" kéri, az angol gyerekdalt. Pipi szokott variálni, de sokszor a Thomast kéri, mert az jó hosszú, jó sokáig kell koncerteznem náluk! :D

Pipinek az egyik kiesett fogát már 2x betettük a párnája alá, de olyan hülyék vagyunk Pistivel, hogy mindkétszer elfelejtettük kicserélni valami meglepire! Eddig sikerült kivédeni azzal, hogy a Fogtündér bizti Szegedre ment, aztán meg Gyulára, de nem találta meg a fogat. Ezen egy kicsit  megijedt, hogy a Fogtündér is ilyen dilis, hogy nem találja a fogat, de most már biztosan idejön, nincs más opció, ma éjjel ki kell cserélni a fogat.

Elkerülendő a lebőgést, tegnap megkérdeztem, hogy mit szeretne a foga helyén találni, mire azt mondta, hogy olyan lila tehenes csoki jó volna. Na ma, szakadó esőben elbattyogtam a Jumbóba lila tehenes csokiért, úgyhogy ma végre észnél lesz a Fogtündér az tuti. :D

A lépcsőfeljáróról is lőttem tegnap egy képet, ez a gyerekek galériája:

Ez csak egy részlete a galériának, de rohamosan telik, mert elég kreatívak a csajok. Itt vannak kiállítva egyébként iskolás és itthoni művek is. JA! És ma megtanítottam Pipit leírni a vezetéknevét is (nem nagy kunszt, még szerencse, hogy nem mondjuk Steigerwaldnak hívják, ráadásul csak a "K" betűt nem ismerte eddig) így most már a nevének 2/3-át le tudja írni.

Ma Szasza nagyon nagy sírást vágott le, de már csak az oviban. Viszont ma is klassz volt ahogy elmondta, evett, ivott, játszott, táncolt, szóval mindenféléket csinált és azt mondta, hogy jó volt. Amikor érte mentünk Pipivel még aludt (de már 2 óra hosszája) úgyhogy Brigit mondta, hogy ébresszem fel ha gondolom. Először arra gondoltam, hogy majd később visszamegyünk érte, de egyrészt semmi elintéznivalóm nem volt (legalábbis 1/2 órás nem) másrészt ha nagyon bealudt volna, akkor este/éjjel nehezen tud elaludni. Úgyhogy bementem a kis hájójukba és felébresztettem. Hatalmas szemekkel nézett rám, és persze nagyon megörült. Ilyenkor Pipi mindig játszik a kicsikkel és kaját kunyizik. (A pofámról leég a bőr. Ő ugyanis azt hiszi, hogy kajálni megyünk oda. ???)

A suliba érkezés sem volt zökkenőmentes, ahogy Pisti elmondta, Pipinek sem volt sok kedve ottmaradni a hosszú szünet után. Aztán persze nem volt gond, gyurmázás volt, Thijs-szal gyurmázot. Egyebet nem árul el, ezt is csak harapófogóval cibáltam ki belőle.

És holnap Pipinek megint szünet lesz, mert továbbképzés lesz a tanároknak. Mekkora marhaság, miért nem csinálták vagy a múlt héten valamelyik nap, vagy hétfőn, és akkor egy nappal tovább tartott volna a carnaval vakatie. Mindegy, kezdem megszokni, hogy ebben az országban sok mindenre nincs logikus magyarázat, sok mindent képtelenek logikusan megoldani. Egyébként Pisti marad itthon vele, mert nekem randim van Susan budijával. :D

Ma itthon majomkodás és táncikálás ment újfent:

Pipi bohócorrban:

A híradó végén az időjárás jelentés alatt a "csokikat" szedik a képernyőről: 

A csoki pedig nem más, mint Lajos feje mellett a felhőcske, vagyis a felhőcske alatt lévő barna négyzet, amibe a fokokat és az időjárási ábrákat teszik bele. Így aztán nálunk mindennap le kell mocskolni a képernyőt ha látni is akarjuk az adást. :D
Szasza természetesen megint moncsos, lehet, hogy a "tévécsokitól":

Pipi pedig majom a köbön, még Szasza fotójába is belemászik:

És akkor két kép Csiliről, ezen Szasza nagyon szeretgeti:

Ezen pedig látszik, hogy az esti séta alatt mennyire megázott:

A bejegyzés trackback címe:

https://kiricsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr351781977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszimama 2010.02.22. 21:01:04

Sziasztok. Nagyon vártam a telefont ugyanis nálunk ma hétfő van. Végre egy csomó fotóba gyönyörködhettem, A képen úgy láttam hogy Pipi rengeteget nőtt , Ő a legmagasabb az osztályban? Szabina spicce az egyik fotón valami szenzációs többször is megnéztem. Azt hittem, hogy ma csak tiszta pofit látok de tévedtem. Holnappostára adjuk a leveleteket. Millió csók anya.

Zuzimama 2010.02.22. 21:33:43

@szöszimama: sajnos kiderült, hogy Pisti mégsem utalta át a pénzt tegnap, úgyhogy ma utaltuk át. Reméljük, hogy holnap már fogjuk tudni használni a telefont, de ne éljétek bele magatokat egyelőre, mert ma sem jött össze sajnos.

JA! Nektek is boldog házassági évfordulót, most jutott eszembe, hogy nektek meg ma van! :D

Mamáról is írjál már légy szíves!!!

udika 2010.02.22. 21:39:31

Hali!
A Nyomás utána megy a kúlon, már írtam smsben is, hátha itt hamarabb megkapod!
Én azt hitten nem kanyarodik a lépcsőtök csak egyenesen megy fel! Ez így nagyon gáz!
Itt is majdnem 10 fok van, de rohadtul fújt a szél!
EZért járnak még júniusban végig suliba, mert sok az évközi szünet nem?

udika 2010.02.22. 21:40:18

Mama sirályul van:)!

Zuzimama 2010.02.22. 22:32:10

@udika: tudom, nézem! Csak nekem 100 ft körül van egy sms azért nem írok ha nem gond. :D

Persze a lépcső kanyarodik a tetején. Én már szétzúztam magam rajta egyszer, és Csili is majdnem leesett már párszor, de szerencsére Pisti és a csajok ügyesebbek (kopp-kopp).

JÚLIUS! 23.-án van az utolsó tanítási nap! Hoppácska! :D

Köszi az infót mamáról, holnap bővíthetnéd még 1-2 mondattal. :D :D :D

Helga mama 2010.02.23. 07:02:47

Jóreggelt!
Nagyon aranyosak a képek .
Örülök,hogy mind a két menyecske jól viselte a tegnapi napot.
Kicsit aggodtam,hogy Pipinek majd nehezebb lessz.
Várjuk nagyon a telefont tegnap mikor írtad, hogy még nem lessz estére dumaparti akkor mondtam Pistámnak is, hogy ne készüljön rá mert nem ment sehova várta a telefont.
elöbb utobb majd csak összejön.
Ma megyek a laborba vérvételre hátha kiderül, hogy nincs semmi bajom csak öregszem és ez okozza a problémáimat.Sok puszi majd ma még írok.
Tegnap hozta Andrea az adóbevallását és Ő is sokszor puszil benneteket.
pusszantás mami

Zuzimama 2010.02.23. 07:39:06

@Helga mama: mi is nagyon reméljük, hogy most már összejön a telefon, főleg Pipi miatt.
Mi is pusziljuk Andreáékat, és titeket is.
Majd írd meg, hogy mik lettek az eredményeid?
Pistát értesítették már a másik ügyben?

Helga mama 2010.02.23. 09:57:15

Nem tudunk még semmit.
Isten malmai lassan őrölnek.
Túl vagyok a vérvételen majd holnap lessz eredmény.puszi
süti beállítások módosítása