A Kiri család Hollandiában

A Kiri család Hollandiában

igazolványképek

2011. március 14. - Zuzimama

Mivel a Beekse Bergenbe (a szafariparkba) szeretnénk már régóta bérletet, ezért szükségünk volt igazolványképekre. Ugyanis át nem ruházható, fényképpel ellátott bérletünk lesz, amivel következő év március végéig (vagy április végig, attól függően, hogy mikor kapjuk meg a bérletet) ingyen léphetünk be a parkba annyiszor amennyiszer akarunk. Ráadásul egy csomó kedvezményt is kapunk, pl. a parkolásra, és különböző kiadványokat is fogunk kapni. Ingyen mehetünk be a madársóra, és más szafariparkokat is 25%-os kedvezménnyel látogathatunk. Na ehhez kellett hármónknak (Szaszának, Pistinek és nekem) igazolványkép.
Húztuk, halasztottuk a dolgot, lévén 1 főnek egy "adag" ig.kép 10 euróba kerül, csak nem akaródzott kiadni "ennyi" pénzt a kezünkből. Szerencsére Pipinek van igazolványképe, amit még a suliban csináltattak, neki nem kellett, de nekünk nagyon.
Már régebben kitaláltuk, hogy itthon fotózunk mindenkiről 1-1 képet, amit kivágunk (ha kell) kicsinyítünk, majd kinyomtatunk fotópapírra és kész az igazolványkép.
Mivel anyám 2 hét múlva érkezik, és esély van egy szafarizásra, ezért tegnap és ma összekaptuk magunkat és elkészültek az igazolványképek végre. Szaszáét tegnap láttátok, ma a mieinket teszem fel, lássátok a mi fejünket is néha.

Az eredeti fotó Pistiről a budiajtó előtt:

És az igazolványkép, amit természetesen megfelelő méretűre kicsinyítettem:

Én a fotóstúdióban a budiajtó előtt:

Ritka kancsi vagyok basszus .... na mindegy, és az ig. képem, amibe belelóg egy kicsit a fejem felett lévő tennivalócsík. Ezt a suliban csinálta Pipi, hogy vécézés előtt, után mi a teendő. (Mondjuk egyik kis vendégünk sem szokott vécézés után kezet mosni, csak Pipi, úgyhogy nagyon büszke vagyok rá.) Na a fejem még egyszer:

Annyira barnára sminkeltem magam reggel, hogy muszáj volt feltennem egy sálat, mert világított a hófehér nyakam. :D

Monique hazaért tegnap, furcsa is volt, hogy nem kellett macskát etetni, hiányzott.....
Sok érdekeset mesélt, pl. azt, hogy a nőket egy idő után megtámadták a kanpáviánok. Monique is besokallt 6 hét után, úgyhogy ott is hagyta az egészet és elment pihenni egy szállodába. :D A líbiai légitársasággal nem is tudott hazajönni, valamilyen másik társasággal repült végül.
A csajokról ma nem teszek fotót, minden rendben velük.

A bejegyzés trackback címe:

https://kiricsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr462739419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszimama 2011.03.14. 21:17:25

Sziasztok. Legutóbb amikor ott voltam Szaszáról és Pipiről adtam Neked igazolvány képeket . Nem jó a méret? Kérdezetm, hogy van -e valami amit küldhetek külön csomagban, Nem válaszoltál. Csók anya.

Zuzimama 2011.03.14. 21:31:05

@szöszimama: de válaszoltam.
Azokat betettem a bukszámba híreskedni.

Helga mama 2011.03.15. 08:51:23

Pipiről nekem is van ilyen kicsi igazolványképem, de Szaszáról nincs.
A lovaglós képet hordom magamnál
" híreskedni"
Most jó az idő.
Remélem így is marad.
Ma még itthon vagyunk de holnap dolgozunk és sajnos szombaton is.
Sok puszi mama

Zuzimama 2011.03.15. 20:27:46

Ne haragudjatok, de ma nagyon sűrű napom volt, nem írok blogot. Csak annyit, hogy játszótereztünk, csináltam pár képet és holnap felteszem őket. Meg azokat is amiket Helga mama küldött. Jó éjt.

szöszimama 2011.03.15. 21:24:14

Sziasztok. Mindkét Lányról adtam igazolvány képet. Ha válaszoltál az valószinű ,hogy az előző blognál van kkor visszanézem. Ma is úszni voltam emiatt elfáradtam csók anya.

Zuzimama 2011.03.16. 06:28:01

@szöszimama: tudom, hogy adtál, de amint már írtam (csak soha nem olvasol vissza) azokat megtartottam.
süti beállítások módosítása