A Kiri család Hollandiában

A Kiri család Hollandiában

01. 14.

2013. január 14. - Zuzimama

Megérkezett az igazi tél, remélem nem nagyon lesz igazibb. :)

Hajnalban mínuszok vannak, napközben azért néha +1 fok is szokott lenni. Bele kellene talán már önteni a fagyálló ablakmosót a kocsimba....... de felnyitni sem merem, mert volt már olyan, hogy utána nem tudtam lecsukni. :D

A két dúcot már tökre megszoktuk, lassan nyilván fészket rakunk rajtuk. Ma nem jött egy manusz se, hogy bontson, úgyhogy csak a ház frekventáltabb részeit pucoltam, mégpedig a wc-fürdőszoba-konyha triumvirátust.

Ma nem készült kép, de éppen beleszaladtam egy marha jó bakiparádéba, é voila, kapjatok röhögőgörcsöt ti is, éppen ahogyan én:

A bejegyzés trackback címe:

https://kiricsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr395018585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grande32 2013.01.14. 21:11:47

Nagyon durva, főleg a holland csaj aki élő adásban rittyent be...

Helga mama 2013.01.15. 08:47:39

Megtudom érteni a Holland nőt biztos neki is eltávolították az epéjét.
Car érzés. De jókat nevettem rajta puszi mami

Zuzimama 2013.01.15. 10:30:49

@Helga mama: a legcarabb az, hogy ez nyilvánosságra kerül, úgyhogy akárhogyan is, de kiröhögjük.
Puszi
süti beállítások módosítása